티스토리 뷰

Popular/ English

You Needed Me

Naf 2012. 2. 27. 10:49

English : You Needed Me
Vocalist : Anne Murray
Lyricist : Randy Goodrum
Composer : Randy Goodrum
Single : You Needed Me (1978.03)
Album : Let's Keep It That Way (1978.02) #06


I cried a tear

내가 눈물을 흘리면

You wiped it dry

당신은 그 눈물을 닦아주고

I was confused

내가 혼란스러우면

You cleared my mind

내 맘을 안정시켜 주었어요

I sold my soul

내 영혼을 잃고 헤맬 때

You bought it back for me

당신이 제자리를 찾아주었고

And held me up

날 지지해 주고,

And gave me dignity

내게 고귀함을 주었어요

Somehow you needed me

어떻든 당신은 내가 필요 했죠


You gave me strength

당신은 나에게 용기를 주었죠

To stand alone again

홀로 다시 설 수 있도록 말이예요

To face the world

세상과 떳떳이

Out on my own again

다시 맞설 수 있도록

You put me high upon a pedestal

당신은 날 한 사람으로 높이 존중해주고

So high that I could almost see eternity

덕분에 난 영원까지 볼 수 있게 되었어요

You needed me

당신은 내가 필요 했죠

You needed me

당신은 내가 필요 했죠


And I can't believe it's you

믿기지 않아요. 바로 당신이라는 게

I can't believe it's true

그게 사실인지 믿을 수 없어요

I needed you

내가 당신을 필요로 할 때면

And you were there

당신은 항상 내 곁에 있어 주었죠

And I'll never leave,

난 절대 떠나지 않을 거예요

why should I leave I'd be a fool

바보처럼 왜 떠나겠어요

'Cause I've finally found someone

이제야 찾았는데

Who really cares

날 진정으로 사랑해주는 사람을


You held my hand

추울 때 내 손을

When it was cold

잡아주던 당신

When I was lost

내가 길을 잃었을 땐

You took me home

집으로 데려다 주었죠

You gave me hope

절망에 빠졌을 때,

When I was at the end

희망을 주었고

And turned my lies

내가 한 거짓말이

Back into truth again

진실이 되도록 해준 당신

You even called me friend

당신은 날 친구라 불러주기도 했죠

You gave me strength

당신은 나에게 용기를 주었죠

To stand alone again

홀로 다시 설 수 있도록 말이예요

To face the world

세상과 떳떳이

Out on my own again

다시 맞설 수 있도록

You put me high upon a pedestal

당신은 날 한 사람으로 높이 존중해주고

So high that I could almost see eternity

덕분에 난 영원까지 볼 수 있게 되었어요

You needed me

당신은 내가 필요 했죠

You needed me

당신은 내가 필요 했죠

You needed me

당신은 내가 필요 했죠

You needed me

당신은 내가 필요 했죠


【 Fin 】

'Popular > English' 카테고리의 다른 글

We Will Rock You  (0) 2012.03.03
A Thousand Dreams of You  (0) 2012.02.28
A Star is Born : Evergreen  (0) 2012.02.27
The Gummy Bear Song|Osito Gominola|Itt VanA Gumimaci etc.  (0) 2012.02.17
Desperado  (0) 2012.02.16
I Say a Little Prayer  (0) 2012.02.16
댓글