티스토리 뷰

Anime/ Korean

강아지똥 : Dream

Naf 2014. 12. 13. 13:32

Korean : Dream (2003)
Performers : 이루마&전주영
Lyricist : 이루마
Composer : 이루마
Album : 강아지똥 OST (2002.12) #13

EBS Anime「강아지 똥 / Doggy Poo」(2003.06.20) Theme Song


걱정 마요 실망 마요

Don't worry, do not be disappointed

저 멀리서 별이 내려올 때

When the stars come down from far away

울지 말고 바라봐요

Don't cry, look at

내 손에 담긴 작은 별들을

Small pretty stars on my hand

쉽게 놓쳐 버릴까 봐

Don't easily miss the chance because of fearness

그만 놓쳐 버릴까 봐

If you stop, you'll miss th chance

걱정 말고 믿어봐요

Just trust me, don't worry

나의 꿈을 잊지 마요

Don't lose my dreams

나의 꿈을

My dreams


걱정 마요 실망 마요

Don't worry, do not be disappointed

저 멀리서 별이 내려올 때

When the stars come down from far away

울지 말고 바라봐요

Don't cry, look at

내 손에 담긴 작은 별들을

Small pretty stars on my hand

쉽게 놓쳐 버릴까 봐

Don't easily miss the chance because of fearness

그만 놓쳐 버릴까 봐

If you stop, you'll miss th chance

걱정 말고 믿어봐요

Just trust me, don't worry

나의 꿈을 잊지 마요

Don't lose my dreams

나의 꿈을

My dreams


쉽게 놓쳐 버릴까 봐

Don't easily miss the chance because of fearness

그만 놓쳐 버릴까 봐

If you stop, you'll miss th chance

걱정 말고 믿어봐요

Just trust me, don't worry

나의 꿈을 잊지 마요 오

Don't lose my dreams Oh


걱정 말고 믿어봐요

Just trust me, don't worry

나의 꿈을 잊지 마요

Don't lose my dreams

울지 말고 바라봐요

Don't cry, look at

나의 손에 담긴 작은 별들을

Small pretty stars on my hand


【 Fin 】

댓글